Цей законопроект загалом є конструктивною новиною для металургійної та гірничодобувної промисловості, яка має забезпечити життєво важливу сировину, необхідну для будівництва та покращення доріг, мостів, портів, електромереж та багато іншого в США.
Давайте спершу подивимося, що включено до законопроекту. Протягом 10 років виділяється близько 517 $ млрд, при цьому найбільша частка - 110 $ млрд - спрямовується на дороги, мости і автомагістралі. За даними Білого дому, 40 $ млрд, виділених на мости, є найбільшими одноразовими інвестиціями в мости в США з часів адміністрації Ейзенхауера.
На другому місці проекти пасажирських і вантажних залізниць - 66$ млрд, потім йдуть електроенергетика та інфраструктура широкосмугового зв'язку - по 65$ млрд. Водні проекти, громадський транзит, аеропорти, порти та водні шляхи також отримають нове фінансування, як і нова інфраструктура для заряджання електромобілів (EV).
Заявки на фінансування можуть бути затверджені лише через кілька місяців, але вже зараз пакет витрат порівнюють із попередніми великими інфраструктурними програмами, такими як Трансконтинентальна залізниця та Міждержавна система автомагістралей. На думку експертів, це може стати каталізатором значного зростання цін на метали та інші сировинні товари, а отже, зараз саме час інвестувати у гірничодобувну промисловість, афінажні компанії та виробників.
Видобуток металів
У нещодавній записці для клієнтів аналітики Morgan Stanley заявили, що цемент, заповнювачі (пісок та гравій) та готові сталеві вироби, такі як арматура, будуть найбільшими споживачами основного інфраструктурного пакету. Це може стати гарною новиною для виробників заліза, таких як BHP та Anglo American.
Хоча закон про інфраструктуру спрямований на те, щоб США до 2050 року припинили викиди вуглецю в атмосферу, в даний час немає заміни цементу і сталі, при виробництві яких в атмосферу викидається велика кількість вуглецю.
Насправді декарбонізація парадоксальним чином означає виробництво більшої кількості металів за рахунок збільшення видобутку. Як стало відомо, електромобілі вимагають у середньому у шість разів більше металів, таких як нікель, мідь, кобальт та літій, ніж звичайні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ).
За даними Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), морська вітряна електростанція споживає у дев'ять разів більше ресурсів, ніж газова, при цьому для встановлення потужності вітроенергетики в один мегавата електроенергії потрібно близько 8000 кг міді.
Дєньга
Читати також:
Zerohedge: 7 причин для наступної фінансової кризи
«Гелікоптерні гроші» від МВФ на 650 $ млрд.
Енергоатом отримав понад мільярд прибутку за перше півріччя 2021
Audi відмовилася від розробки двигунів внутрішнього згоряння
Що приховує зворотна сторона сланцевої революції в США
Інфографіка з видобутоку і запасів рідкоземельних металів в розрізі країн.